Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Konvertitski salto - od Žirinovskog i Lepena, do Mekejna i Tonija Blera

Komentari (86) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 11 jun 2015 01:03
Zemunac
Sasvim delimo misljenje AUTORA ovog odlicnog teksta!ONI KOJI NAS spasavaju su bez novca i ucenjeni,a GLUME neku ozbiljnu Vladu i obecavaju poboljsanje 2016,bez garancija.Kako objasniti izjavu gdina VUCICA:"Radimo na tome da povecanje cena struje bude sto manje?"PA ko Vlada Srbijom,MMF ili ON?Ko je doveo MMF u Srbiju,potpisao sve ucene i dozvolio DA STRANCI traze povecanje cena struje da bi nam DALI kredite?GDIN.BLER,za predavanje o borbi protiv gladi na seminaru trazi 450 000 evra.ZOVU GA LUTAJUCA sala.Kazu da se slicni ljudi privlace,a bas je njega gdin VUCIC doveo da lazne doktore poduci kako da spasu Srbiju?DA li ce nas ti polustrucni ljudi spasiti ili prodati za SAKU DOLARA SAD I NATO da ih cuvaju?I sve to nije dovoljno da GA ZAMENIMO.Da li uopste vise odgovorni za odbranu Srbije i postoje i nesto rade? AKO ih vodi bas ISTI gdin Vucic,svoje ljude,KO CE GA ZAMENITI nego ulica,ali kada?Koga je tu uopste briga za sudbinu svih nas.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
209
1
2 četvrtak, 11 jun 2015 05:44
Lakrdijaš
Lakrdijaš košta, samo je pitanje koliko smo mi spremni da platimo......
Preporuke:
168
0
3 četvrtak, 11 jun 2015 07:17
Srbin iz Banata
Konvertitstvo je zeznuta stvar.
Dahijski zulum, ustaška divljanja, komunistički teror, post-petooktobarsko pljačkanje Srbije, vladavina evrofila. Sve izveli srpski konvertiti. "Ne bojim se od vražjega kota, neka ga je ka na gori lista, no se bojim od zla domaćega", pisao je besmrtni Njegoš. Sve nam je rečeno ali odbijamo da vidimo i čujemo.
Preporuke:
240
2
4 četvrtak, 11 jun 2015 07:32
Dunja
pravu reč ste odabrali - PUSTOŠ
Preporuke:
172
0
5 četvrtak, 11 jun 2015 08:20
Mićko
Kratkoročno. Samo, nešto se odužio taj kratak rok.
Preporuke:
115
0
6 četvrtak, 11 jun 2015 09:05
Žarko
Tačan opis. Posljedice. Fenomenologija.
Nedostaje ontologija. Fali konkluzija.
Preporuke:
51
4
7 četvrtak, 11 jun 2015 09:05
promoter
U Srbiji izgleda stradaju samo država i narod. Fali još samo crkva pa da patriotsko oduševljenje dostigne vrhunac. Sve u slavu buduće pobede narodnih desnih partija. Pojedinac kao da je nestao.
Preporuke:
49
8
8 četvrtak, 11 jun 2015 09:06
SZŽ
Mi Srbi smo u stvari kukavice i strah nas nagoni na sve ovo što je Djordje napisao. Niko nema hrabrosti da ovakvo tragično stanje prekrati u trenutku i udje u istoriju kao neko ko je prekinuo agoniju a mi smo u agoniji i to žestokoj. Verovatno zato što se to ne bi dogodilo odmah nego za par desetina godina, a muke bi se po tog pojedinca zato, desile odmah. Nema više jednog , zato ćemo svi postati - mučenici !

Samo puč Srbina spašava!
Preporuke:
136
4
9 četvrtak, 11 jun 2015 09:44
Sima
Čini mi se da svi u analizama i poređenjima izostavljaju (neopravdano), poređenje sa prvom "klijentističkom" nazovi-strankom na ovim prostorima, famoznim JUL-om. Pogotovo što mi se čini da je veliki broj profi preletača u poslednjih petnaestak godina svoje leteće političke karijere započeo upravo u toj "stranci".
Uostalom, setite se leta 2000. Zar sveukupna medijska, socijalna, ekonomska i politička situacija (zaključno sa stranačkim batinašima) ne podseća neodoljivo baš na to vreme. Onda su nas tukli bombama, sad nas ubiše u pojam i pregaziše bez ispaljenog metka, dok smo onda gradili "lepše i starije mostove", a sad "postajemo cenjeni i poštovani u svetu"...
Preporuke:
38
24
10 četvrtak, 11 jun 2015 09:45
Ujka Vasa
Ako se previdi kontekst onda su svi isti - i Despot Stefan Lazarević i knjaz Miloš i Nedić i Vučić. A ako se uzme u obzir kontekst - što je valjda jedino primereno ako se neko upusti u slična poređenja - onda između Nedića i Vučića nema APSOLUTNO NIKAKVE SLIČNOSTI.
Preporuke:
56
8
11 četvrtak, 11 jun 2015 09:47
Jovan Anastasijević
"...A za sobom neminovno ostavlja ekonomsku i političku pustoš...". Pa - nije ni čudo. Oni samo nastavljaju uspešno izvršen plan svojih duhovnih (a često i genetskih) predaka - komunista, koji su za sobom ostavili nepopravljivu MORALNU PUSTOŠ. A ta moralna pustoš je čvrsta osnovica za dalji rad na ostavljanju ekonomske i političke pustoši. Ne sumnjam u njihov konačni uspeh. Teren im je bio solidno pripremljen.
Preporuke:
73
13
12 četvrtak, 11 jun 2015 09:48
Boško
Poenta je da se aktuelna vlast sprema da rasproda poslednje državne ekonomske resurse (Telekom, PKB, Dunav, EPS...), koji bi, eventualno, jednog dana mogli da posluže kao poluga za vođenje suverenističke ekonomske politike.
Miloševićevci iz 90tih

Nikolić potpredsednik u vladi
Vučić i Dačić ministri u vladi

samo nastavljaju posao započet, a nedovršen 90tih kad je Milošević prodao Telekom i 18 JATovih aviona a njegovi saradnici iz partija četnika gibaničara i komunjarskih socijalista sada dovršavaju posao

JAT su poklonili arapima, spremaju se ponovo da prodaju Telekom (koji su "žuti" "otkupili" pljačkajući građane Srbije cenama) i nastavljaju po programu "privatizacije" koji je još pisao Miloševićev ministar Beko (početni tajkunski kapital je stekao prodajom Telekoma 1998 godine)

Kako očekivati od ljudi koji su izdali sav Srpski narod na Balkanu a 1999 godine sramnom kapitulacijom i okupacijom i Srbe na Kosovu

da ne prodaju i unište sve preostale Srbe...
Preporuke:
71
15
13 četvrtak, 11 jun 2015 09:52
ima li
srba u srbiji??????????????????????????????????????????????????????????????
Preporuke:
88
3
14 četvrtak, 11 jun 2015 10:02
partizansko dete
Ko su pravi srpski rodoljubi i heroji u Drugom svetskom ratu? Titovi partizani, Dražini četnici, ili Nedić i njegovi žandarmi?

Srpski rodoljubi su 1944. zajedno branili Srbiju od hrvatsko-slovenačke pošasti.
Slava im.
Preporuke:
61
6
15 četvrtak, 11 jun 2015 10:09
Beograđanin
Ubitačno, Đorđe.

Mene pak zanima šta su oni unutrašnji motivi za sve ovo? Da li moć, slava, status, imetak... da li Vučić zaista veruje u ovo što radi ili samo glumi (ostavlja utisak da je ono prvo, što je još strašnije). Je li u pitanju neobrazovanost, nedostatak šire političke kulture, gubitak vizije, hrabrosti, identiteta ili sve to pomešano.

Domanovićev vođa.
Preporuke:
90
1
16 četvrtak, 11 jun 2015 10:41
Dobrilo
Činjenica je već tri godine vidljiva da SNS-SPS vlast ima ubjedljivu podršku naroda, posebno SNS kao politička opcija.Uz svo lično poštovanje prema gospodinu Đorđu Vukadinoviću uz svu kritiku Vukadinović nije "ponudio alternativu", već samo "kritiku", bez "recepta za bolje"?Da li je po uvaženog gospodina Vukadinoviću "alternativa svemu "opoziciona politička stranka u raspadanju" koju pominje u svome tekstu?
Preporuke:
16
90
17 četvrtak, 11 jun 2015 10:42
.
Samo budala nikada ne mijenja svoje mišljenje, nikada ne konvertira u mišljenju.
Preporuke:
4
99
18 četvrtak, 11 jun 2015 10:48
amin
Ali tako je uvek sa konvertitskom svešću. Ona radikalizmom i pojačanom revnošću mora da se dokazuje pred starim i novim okruženjem, jer se svugde percipira kao nepouzdana i svima sumnjiva. To je poznati sindrom „od Savla do Pavla“ (i obrnuto), koji se prepoznaje i deluje u svakom etničkom, verskom ili ideološkom konvertitstvu. I to je upravo ono što je danas u Srbiji na delu. Iz krajnje socijalne demagogije u socijalni darvinizam. Iz ekstremnog nacionalizma u snishodljivu evrofiliju. Od Žirinovskog i Žan Mari le Pena, do DŽona Mekejna i Tonija Blera.

Sve je rečeno. Kratko i ubitačno.
Preporuke:
56
2
19 četvrtak, 11 jun 2015 11:20
Cviko
Da li je normalno da na pitanje šta radi Vučić, anonimusi iz naroda, kao navijeni, odgovaraju: pa on radi, obećao je... A kada će biti sve to? Pa biće treba mu dati vremena, odgovaraju oni. Ali prošle su tri godine, kažem ja. Da, da, ali ne može to tako brzo. Biće...
Meni se čini da su mnogi "glasači Srbije" izgubili osećaj za vreme a samim tim i za novac, pa i za sve druge vrednosti. "Glasači Srbije" imaju vremena na pretek a obrnuto, novca ni za "lek". Ovako "bolesni" ili bez osećaja za vreme i novac mogu dugo, jer nisu svesni stanja u kojem se nalazimo.
Preporuke:
70
2
20 četvrtak, 11 jun 2015 11:28
idi dok si mlad
@BoškoMiloševićevci iz 90tih...Kako očekivati od ljudi koji su izdali sav Srpski narod na Balkanu a 1999 godine sramnom kapitulacijom i okupacijom i Srbe na Kosovu Da li su "miloševićevci" 90-ih mogli bolje možemo sumnjati i nagađati.Treba uzeti u obzir zatečeno stanje, spoljne uslove, ali i unutrašnje.Uostalom i miloševićevci su bili živi ljudi, sa svojim poreklom, rasli ovde.u gradu novih idea frikom na svakom koraku
Preporuke:
18
22
21 četvrtak, 11 jun 2015 11:44
Dara
Sto rece neko u komentarima "Mi Srbi smo velike kukavice".
Potpuno je u pravu. Svi sede iza kompjutera, ko ih ima, i kukaju li kukaju, godinama. Sta cekaju Srbi, da neko drugi dodje i resi im probleme. Ne dragi moji Srbi, vreme je da ostavite kompjutere, kukanja i nesto pametno uradite.
Preporuke:
64
3
22 četvrtak, 11 jun 2015 12:08
komentar
Ostaje samo da se darvinizam(teorija evolucije)zamijeni intiligentnim kreacionizmom pa da se konvertitstvo kompletira.Zato sacekajmo da se Patrijarh vrati iz Kanade;zasto bismo mi toliko mislili svojom glavom kad je tu Gospod-rekao bi Marks.
Preporuke:
12
9
23 četvrtak, 11 jun 2015 12:10
Vođa DŽong Vuč Alek
ho ho ho!
kako sam vas sve izigrao narode, ali vaša sujeta vam ne dozvoljava da priznate to sebi, nego me slepo i poslušnički podržavate. I ja veliki vođa igram na tu kartu, na kartu vaše sujete. Hvala vam moji glasači što ste neobrazovani, ne intelektualno mada i to, nego životno. mogu ovako da vas vozam još deceniju dve ako imam sreće a vi nesreće.
Preporuke:
51
2
24 četvrtak, 11 jun 2015 12:15
Manda
Ali tako je uvek sa konvertitskom svešću. Ona radikalizmom i pojačanom revnošću mora da se dokazuje pred starim i novim okruženjem, jer se svugde percipira kao nepouzdana i svima sumnjiva. To je poznati sindrom „od Savla do Pavla“ (i obrnuto), koji se prepoznaje i deluje u svakom etničkom, verskom ili ideološkom konvertitstvu. I to je upravo ono što je danas u Srbiji na delu. Iz krajnje socijalne demagogije u socijalni darvinizam. Iz ekstremnog nacionalizma u snishodljivu evrofiliju. Od Žirinovskog i Žan Mari le Pena, do DŽona Mekejna i Tonija Blera.


Ima još jedna karakterna crta konvertita koju bih dodao. Cvijić je spomenuo kako poturčeni nikako ne trpe da ih se podseća na njihovu prošlost. E tako i Vučko. Nikako ne trpi da ga se podseća na prošlost. Čak oseća prezir prema bivšim partijskim saborcima jer ga samim činom njihovog postojanja podsećaju na ono što je on nekada bio...I ne samo to....nastavak
Preporuke:
48
1
25 četvrtak, 11 jun 2015 12:22
Manda
Što se tiče priče o promeni svesti, zna se da je cilj toga usađivanje robovske psihologije u Srba. Međutim, mišljenja sam da tu ima još nešto. Vučko ima lični motiv za takvu rabotu. Ne samo da mu bodu oči bivši partijski drugovi, nego mu i onaj običan narod koji je ostao na patriotskoj liniji bode oči. Samim činom svog postojanja taj običan narod njega podseća šta je on nekada bio i zato on svim silama priča o promeni svesti i trudi se da se ona sprovede kako bi svi mi postali kao on - konvertiti! Otuda ona silna opravdanja i isticanja prednosti onoga što je on sad u odnosu na šta je nekada bio. Ista pojava je zabeležena i kod poturica kada su se opravdavali i bukvalno isticali prednosti nove vere, a usput nagovarajući one što su ostali u pravoslavnoj veri da i oni prevere. Kao što reče gore jedan komentator, konvertitstvo je nezgodna rabota....
Preporuke:
54
1
26 četvrtak, 11 jun 2015 12:52
boban
"Ali zato i izaziva toliko skepse"
Ma kakva skepsa?! Trebalo bi da vlada opsta panika .
Vucic svojerucno rastura drzavu I skoro ceo narod je saucesnik.
Kada se uskoro sve rasproda ,oporavak ce biti nemoguc.Srbija ce se raspasti na vise delova.
Preporuke:
53
1
27 četvrtak, 11 jun 2015 13:01
@. Beograđanin
Evo, ja očekujem da Vučić promeni sadašnje išljenje i ponovo postane patriota.
Preporuke:
6
26
28 četvrtak, 11 jun 2015 13:07
Vladimir Đilas
Dobar tekst uz jedno veoma loše poređenje "od Savla do Pavla".
Preporuke:
21
5
29 četvrtak, 11 jun 2015 14:11
tuzno
A za koga se gradi autoput do tirane? opet namet na nas budzet!
Preporuke:
42
0
30 četvrtak, 11 jun 2015 14:23
sumadinac
svaka cast gospodine Djordje da nije vas i NSPM-a ne bi imali sta iskreno i pametno da procitamo. okupili ste oko sebe pametne i dobre ljude cije tekstove volim ma sta volim obozavam da citam kao na pr. vasr gospodina Antonica gospodina Jevtica i td. Da se Vi nama odrzite sto duze i da sajt traje i traje nemam nikakvu zamerku jer iskreno i objektivno pisete i Vi i Vasi analiticari sto je retkost.
Preporuke:
44
2
31 četvrtak, 11 jun 2015 14:59
Još jedna budala koja ne razume vas ''pametne''
Neka tačkica, tačka ili točak napisa:
.
Samo budala nikada ne mijenja svoje mišljenje, nikada ne konvertira u mišljenju
Pa evo jedne ''budale'' koja kaže da je nacizam najveće zlo. I nikad neću promeniti mišljenje. Baš sam budala zar ne? Po tvojoj logici da bih bio pametan trebalo bi prvo da izjavim kako bih za jednog Srbina ubio sto muslimana pa da posle konveriram to svoje mišljenje i da me ti pohvališ kao pametnog. E vidiš, ja nisam takav, za mene je bio budala i ostaće takav ko je god u stanju izjaviti tako nešto, bez obzira koliko se posle trudio i negirao izrečeno. Za tebe nije budala?
Preporuke:
47
1
32 četvrtak, 11 jun 2015 15:09
Aleksandar
Salto mortlae (za resto Srba)!
Preporuke:
20
1
33 četvrtak, 11 jun 2015 16:52
fristajlo
Sve u tekstu stoji.
Ostaju pitanja- kako to da im onda niko nije ni blizu?
Da li je to posledica medijske blokade, gluposti naroda ili nešto treće?
Srbadijo- ćuti tamo, i gutaj Đinđićevu žabu!
Ipak su to neki proteini, majku mu...
Šalu na stranu- narod ne vidi bolje!
Savršeno mu je jasno da su ovi loši; no, niko ga nije ubedio da bi bio bolji.
Znam da će sad da grakne celo jato Dverjana i DSS, ali- to je, gospodo- činjenično stanje.
Umesto što se raspravljate sa ovakvim, sve češćim kritikama- zapitajte se- ima li u njima istine?
Problem patriotskog bloka je- desna orijentacija.
Mislite o tome.
Preporuke:
23
17
34 četvrtak, 11 jun 2015 17:13
spleen
Problem patriotskog bloka nije "desna orijentacija" jer je to uopštena karakteristika kao što previše uopšteno zvuči i ono "leva orijentacija". Ta uopštavanja nisu slučajna. Ona prividno kriju a stvarno otkrivaju ne samo nemaštovitost i nedostatak kreativnosti već nešto mnogo gore, uspavanu savest i puku retoriku bez stvarnog sadržaja, bez poziva na aktivnost, bez spremnosti na žrtvu. A to je problem ne samo tzv. patriotskog bloka već i svih ostalih političkih grupacija među Srbima. Nedostatak hrabrosti, kukavičluk i nesposobnost da se istakne sopstveni zahtev i da se za njega ponudi žrtva. U pitanju je malograđanska ideja promene koja se već plaši same promene.
Preporuke:
19
2
35 četvrtak, 11 jun 2015 17:42
boban
Kako da narod ne vidi da ima bolji?
Evo kako:prosecan Srbin rado uzima I daje mito,prodaje svoj glas za obecanih 1000 Evra ili 20 Evra na ruke,bez reci isporucuje generala Lazarevica(za mene symbol herojskog otpora) neprijatelju u ruke u zamenu za ulazak u EU,ljuti se zato sto I on nije na drzavnoj poziciji da nesto veliko ukrade,kao sto to rade oni koji su na vlasti ili oko vlasti.
Za mene je na primer Bosko Obradovic olicenje odlicnog coveka, pametnog Srbina,patriote.Jasno se vidi da je rec o postenom,casnom coveku.Za takvog coveka u njegovom rodnom Cacku je glasalo samo 12% lokalnih Srba.U Cacku se sve zna o svakoj porodici.Tu nema opravdanja da je medijski mrak.To vam sve govori ko su danasnji Srbi.
Preporuke:
40
6
36 četvrtak, 11 jun 2015 18:04
fristajlo
spleen
Problem patriotskog bloka nije "desna orijentacija" jer je to uopštena karakteristika kao što previše uopšteno zvuči i ono "leva orijentacija".

Stvarnost nam je -kapitalizam; njega sprovodi desnica, i to ni malo uopšteno.
Polemišite sa tim...
Nedostatak hrabrosti, kukavičluk i nesposobnost da se istakne sopstveni zahtev i da se za njega ponudi žrtva. U pitanju je malograđanska ideja promene koja se već plaši same promene.

Tačno.
S tim, što tog licemerja ima i u narodu, i u političkim predstavnicima.
Treba biti svestan da je ovaj narod "omirisao" socijalizam", u kome je bilo -pa, malo i suviše socijalne pravde i zaštite- i sada svaki politički koncept mere po tome.
A onda im Dveri i DSS počnu sa snohvaticama bataljenim pre 50 ili 100 godina, i čude se što ne prelaze cenzus?!
Problem te koalicije je otuđenost od radnog dela stavnovništva, a samo oni mogu da promene stvari u Srbiji.
Onih, koji zaista rade.
Preporuke:
22
13
37 četvrtak, 11 jun 2015 18:48
Apatinac
@Fristajlo

Čini se da vaše pitanje liči na ono koje postavlja momak od kog sve devojke beže ,iako on misli da je najlepši ,najpametniji,najpošteniji.

Ovde je izgleda jedino rešenje da se promeni-izabere drugi narod, jer ovaj ne sluša očajničke vapaje "patriotskog bloka"(sic.)
Preporuke:
10
20
38 četvrtak, 11 jun 2015 19:57
spleen
#Fristajlo
Pogodak u centar! Odgovorili ste ljutito s razlogom jer u pitanju je stav koji maskira probleme s kojima se suočava Srbija. Vi ne razumete ni kapitalizam ni suprotnost njegovu. Ovde nije reč ni o jednom ni o drugom. Ovo što je u Srbiji su odlomci kapitalizma. A vi to imenujete takvim. To pokazuje da ne razumete u čemu je problem. Vi niste ni socijalista jer pod socijalizmom razumete "malo više socijale" što je najobičnija glupost. Socijalizam je temeljno preuređenje proizodnih odnosa a vi o tome ni reči. Otuda i malograđanski duh koji poturate.
Preporuke:
10
11
39 četvrtak, 11 jun 2015 20:24
fristajlo
spleen

Vi niste ni socijalista jer pod socijalizmom razumete "malo više socijale" što je najobičnija glupost.

A od kud Vama da sam ja socijalista?
:-)
Otud Vaš promašaj u centar!
To, da li su ovde "odlomci kapitalizma"", ili razlomci neoliberalizma- ne tiče me se previše. Ni jedan ni drugi sistem nisu pokazali interes za neophodni minimum socijalne pravde, dok im ne staviš "nož pod grlo".
Ja sam, poštovani sagovorniče- nacional- socijalista. Nešto, što počinje.
No, o tom- po tom; nije ovde ni vreme ni mesto.
Ovde otrcavamo Vučića i njegovu "politiku".
Preporuke:
18
9
40 četvrtak, 11 jun 2015 20:27
fristajlo
Apatinac
@Fristajlo

Čini se da vaše pitanje liči na ono koje postavlja momak od kog sve devojke beže ,iako on misli da je najlepši ,najpametniji,najpošteniji.

Pa, to u ovoj konkurenciji i nije tako visok cilj, ako ostajemo u sferi politike.
Mada- nisam ni u ovoj drugoj "za bacanje"...
Pozdrav
Preporuke:
14
5
41 četvrtak, 11 jun 2015 21:04
miko
...Premijer Srbije je pre neki dan u Vršcu rekao: Kad ne znamo šta da uradimo, pitamo Nemce i uradimo kako su nam rekli...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/06/01/pregovaraju-ali-ne-znaju-o-cemu/
Preporuke:
21
1
42 četvrtak, 11 jun 2015 21:04
spleen
#Fristajlo

Vi ste, gospodine, pre svega, smešni. Kapitalizam ne poznajete a socijalizam ste redukovali na nacional-socijalizam. Pa još rekoste da je sve to tek početak.....zabavno.
Preporuke:
6
15
43 četvrtak, 11 jun 2015 21:11
Milutin
A da i ne govorimo o ambiciji da se metodama i kadrovima Vojislava Šešelja (plus nešto „žutih“ i „G-17“ preletača) sprovodi politika Čedomira Jovanovića. I zato valjda ozbiljnim ljudima ta politika i deluje tako neubedljivo, čak i kada naizgled potpuno liči na Jovanovićevsko-Đinđićevske, ili - na drugoj strani - radikalske uzore. (Doduše, zato je valjda i tako - makar i kratkoročno - efikasna.) Ali zato i izaziva toliko skepse u iole upućenijim i obrazovanijim krugovima. I zato, bez obzira na „deliveri junitse“ Tonija Blera i spin metode Alistera Kembela, neće i ne može biti dugoročno uspešna.

Analiza je tačna.

Dugo nas strane službe analiziraju, pomažu im i domaće službe( otrgnuti centri) da nam nađu slabu tačku, da šire konfuziju, dramu i ludilo.

Domaći poltroni podpomažu svojom pasivnošću, nečinjenjem i činjenjem (akademci,kvazi-biznismeni, nadri-analitičari).

Spec. Psihološke akcije + demoralisanje + strah = dezorjentacija , ubitačna pasivizacija
Preporuke:
19
0
44 četvrtak, 11 jun 2015 22:11
nenad
tekst Vukadinovica je ocito u sluzbi tajkuna. narod ne gresi, narod zna, narod glasa za SNS i glasace jos i vise jer Vucic radi za svoj narod.

Kako ne mozete da shvatite da ce narod zauvek biti za SNS
Preporuke:
21
27
45 četvrtak, 11 jun 2015 23:03
Seljak Bezemljaš1
Čitati KORIOLANA.Sam Koriolan zanimljiv je zbog rezumevanja složenosti izdaje.
Ali za nas su zanimljivi Sicinije i Brut.
Pre 400 godina, Šekspir opisujući ono što se u Rimu dogaćalo pre 2400 godina, daje likove političara koji ovog trenutka hodaju Srbijom.
Ništa novo na ovom svetu.
Da bi se uzdigli demagozi i populisti mora postojati ono što se u starom Rimu zvalo plebs i lumpen-proletarijat a sada klijentelističko društvo.

Da analiziramo samo delić srpskog društva.Mlade pa još obrazovane.
Imamo 15 ooo nezaposlenih pravnika i ekonomista.(njih uzimamo samo kao primer)
Njihovo školovanje platile su mame, tate, bake i deke,(i po neka tetka) nešto između 50 i 100 miliona evra.(posle kažu ne ulažemo u obrazovanje)

Pare su uložene ne u obrazovanje već na što duže odlaganje suočavanja sa radom za tezgom većeg ili manjeg marketa, šankom kafića ili na nekom drugom slabo kvalifikovanom i slabo plaćenom poslu.
To je najbolje osetio Mića Megatrend pa im nije zagorčavao "školovanje".
Preporuke:
29
1
46 petak, 12 jun 2015 00:16
Ernan Kortes
Ma samo kad smo se na zahtev Zapada rešili onog izdajnika Koštunice, koji je imao suficit u budžtu, vratio dugove zemlje, držao evro na 75 dinara i još kupio telefoniju Republike Srpske. Zamislite tek tu "izdaju".
Sad nam je svima laknulo kad smo ga našim glasovima sklonili sa vlasti i doveli Aleka veličanstvenog, nakadašnjeg Miloševićevog ministra.
Dakle, ima li gorih ljudi od miloševićevaca!
Preporuke:
30
19
47 petak, 12 jun 2015 00:36
Mile Bre
Treba i kritikovati i osuđivati i ocrniti i svačije ponašanje zapamtiti. Za to postoje ljudi od reči i pera. A svi ostali na ulicu i učinimo već nešto za sebe i svoja pokoljenja!
Preporuke:
13
1
48 petak, 12 jun 2015 00:43
Slavomir Srpski, Tumaranja
Da bi Srbija promenula pravac pre svega potrebno je da se promeni situacija konfrontacije EU-USA sa Rusijom na ovim vetrometinama.

Mi tu malo sta mozemo, osim da udaram glavom u zidove koje su nam postavili, i uopste ne cudi fakat da je narod "ne dozivljava" protestima. Jer ne vidi perspektivu, osim da je uveren da ce posle ovih losih moci da dodju samo jos gori (a ko da im to cinjenicama opovrgne?).

Mi smo rupa na Balkanu,i bez jake spoljne podrske tesko mozemo da menjamo tamo gde tu rupu guraju. Beograd je pun kafana i ljudi koji setaju ili sede po kaficima, i politika im je poslednja rupa u svirali. Misle kako da plate racune i komunalije i da li ce im sutra neko opet smanjiti plate i penzije, ili povecati opet cene strujama, komunalijama, porezima na kuce i stanove.

Sve dok Rusija ne ponudi otvoreno Srbiji ulazak u Evroazijski savez i nuklearni kisobran, mi cemo tamo gde nas guraju mnogo jaci od nas. Kao sto Juzni tok nije zavisio od nase volje, vec sukoba velikih sila.
Preporuke:
12
14
49 petak, 12 jun 2015 02:19
Biljana Nikolić@Ernan Kortes
Slažem se sa Vama, u potpunosti. I čast mi je što ću od fristajla (koji je u Vučiću i Nikoliću video spas?!) i ostalih dobiti minus za svoju podršku Koštunici.

A sada malo o šibicarima (da podsetim, to je moj naziv za SNS, kasnije opšte prihvaćen). Šibicarima je dato pravo i mogućnost da nas šibicarenjem izvuku iz nemštine. NAZDRAVLjE! I šta je sada čudno? Kuglica je čas ispod šibice sa platama i penzijama, čas ispod investicija, čas ispod borbe protiv tajkuna, čas ispod deficita, suficita, sreće zbog povećanja cene struje, uzbuđenja zbog Beograda na vodi, istorijskog napredka u bezdan .... rade šibicari punom parom.

Premijer reče danas da se na njegovom licu vidi koliko nas težak period čeka.. i još reče da on nikada nije bio lep ali da sada baš ne liči ni na šta... Pa ima li nekog plastičnog hirurga da nam ulepša lice budućnosti majku mu!!!!
Preporuke:
25
6
50 petak, 12 jun 2015 07:56
LAZAR
HMMM... Nedić je spasio stotine hiljada ljudi od ustaške kame i Nemačkog logora. Vučić stotine hiljada oterao sa one granice siromaštva. NAPRAVIO KOLAPS DRŽAVE I EKONOMIJE.Sada najavljuje teško vreme i odluke. Po diktatu USA i EU na PUTU VELEIZDAJE. Spremino se da mu jednog dana sudimo. ZAISTINSKI!
Preporuke:
19
2
51 petak, 12 jun 2015 09:35
slaw
Ništa ne nervira ko drskost.
Preporuke:
4
5
52 petak, 12 jun 2015 09:44
@slaw
Ništa ne nervira ko drskost gluposti"


Gosn Redi (jer to ste vi, jaki) šta se dešava, jel vi to prolazite neku krizu identiteta?
Preporuke:
8
6
53 petak, 12 jun 2015 10:43
Apatinac
@Fristajlo

Cenjeni, ako se nismo razumeli,moj komentar se odnosio na vaše pitanje, a ne na vas(lično).

Dakle, parafraziram vaše pitanje, zašto narod ne glasa masovno za tzv "patriotsku opoziciju?
A ta opozicija o sebi misli najlepše...kao i momak koga devojke izbegavaju , a on misli da je najbolji.

Što se tiče vaših komentara, oni su sa moje tačke gledišta ,uvek na potrebnoj visini za nekoga ko sebe smatra Srpskim patriotom.

Pozdrav
Preporuke:
8
5
54 petak, 12 jun 2015 14:09
Anta
Ovde se stalno izbegava da se suoci sa sustinom problema... a sustina problema nije cinjenica da covek moze da radi salto mortale, da danas govori i dela jedno a sutra drugo... vec , je problem sistem visepartijske demokratije koji omogucuje da na celo drzave dodju ljudi sposobni da izvode salto mortale....
Preporuke:
6
2
55 petak, 12 jun 2015 16:59
fristajlo
Apatinac
@Fristajlo

Cenjeni, ako se nismo razumeli,moj komentar se odnosio na vaše pitanje, a ne na vas(lično).

Razumeo sam Vas, samo sam nastavio šalu i cinizam. Isto mislimo o ovoj stvari.

Dakle, parafraziram vaše pitanje, zašto narod ne glasa masovno za tzv "patriotsku opoziciju?

Zato što joj to, naprosto- nije u interesu. Ta ista "opozicija" bila je i vlast; dok je to bila- bilo je ovo isto, što sad, kao- ne valja.
Narod ne voli kapitalizam.
Prosto, k'o šamar...
Što se tiče vaših komentara, oni su sa moje tačke gledišta ,uvek na potrebnoj visini za nekoga ko sebe smatra Srpskim patriotom.

Zahvaljujem.
Još samo da utvrdimo šta je patriotizam, pa da konačno negde i krenemo!
Preporuke:
8
6
56 subota, 13 jun 2015 03:16
Bob
Neki moji poznanici me ubeđuju kako ovde nikada nije bilo ni liberalne, pa ni neoliberalne ekonomije.


Da, kod antisrbijanaca vrlo omiljena teza, "kako da pričamo o (neo)liberalizmu, kad ga nikad nije ni bilo u Srbiji!"

Zanimljivo, ja bih te izrode pitao, da li je kod "divljih" plemena Afrike, Amerike, Australije u 18. i 19. veku bilo kapitalizma, imperijalizma, rasizma i svim ostalih lepota zapadne Evrope? Nimalo, samo što zbog tih nepostojećih stvari izginuše masovno.

Dajmo malo elementarne logike. Ne da ima (neo)liberalizma u Srbiji, nego je to dominantna ideologija na vlasti i apsolutno, do kraja primenjena u društvu. Možda nekome fale derivati na berzi, e toga nema zato što! Zato! nema toga u kolonijama.
Preporuke:
17
2
57 subota, 13 jun 2015 13:47
Turas
Lepo pita "ZEMUNAC"...koga je uopšte briga za našu sudbinu...Obzirom do sada i u nagoveštaju budućih dešavanja - nikoga nije briga šta će biti sa nama . Što dragi kuckači na NSPM potvrđuje večno pravilo da je svako kovač svoje sudbine .Ako mi ,narod Srbije ne uzmemo "sudbinu" u svoje ruke , postaće Srbija među koprivama .
Preporuke:
8
1
58 subota, 13 jun 2015 17:40
Mekušac
Neko je bio glup ili pre ili sada. A kako se glupav opameti preko noći do genijalca to mi nije jasno...
Preporuke:
5
0
59 subota, 13 jun 2015 17:51
Jaroslav
@Srbin iz Banata
NAmerno ste izostavili najvećeg srpskog konvertita, kralja koji je postao jugosloven.
Preporuke:
8
2
60 subota, 13 jun 2015 18:14
Observantes
„I to je upravo ono što je danas u Srbiji na delu. Iz krajnje socijalne demagogije u socijalni darvinizam. Iz ekstremnog nacionalizma u snishodljivu evrofiliju. Od Žirinovskog i Žan Mari le Pena,do DŽona Mekejna i Tonija Blera“

Ne bih se složio s G. Vukadinovićem. Vučić nikada nije bio ekstremni nacionalista! SRS je uvek imao minimalističke pronacionalne motive u vremenu nesvakidašnje agresije od spolja na srpski narod. Možda je Vučić danas ekstremista ali u nečem drugom? Konvertitstvo je pitanje, dakle? 5. oktobar, njegovi vinovnici i vlastodršci čitavu deceniju favorizuju izdajnički elitizam (što je za svakog zdravog i poštenog bilo očigledno)! Vučić je samo deo evolucije tog „elitizma“! Konvertitstvo je posledica a ne inicijalni motiv. Konvertitstvo je tekovina 5. oktobra! Dok se Koštunica ne izvini srpskom narodu za 5. oktobar, konvertitstvo će biti poslovna ambicija svakog pojedinca! Prvi konvertit ("pronacionalni"), pogubni, za srpski narod je Koštunica (5.oktobrom)!
Preporuke:
12
14
61 subota, 13 jun 2015 18:32
Ne klepeći nanulama
Kad veliki vođa... najavljuje teška vremena, to znači da će opet srpskom narodu natovariti neku bedu po naređenju, naravno" naših evroatlanskih prijatelja", malo ima Srba u Srbiji , ustašluk prevladao normalni svet.
Preporuke:
11
2
62 subota, 13 jun 2015 18:42
petar petrovic
Odlično uočene osobine predsednika vlade. Naravno, nešto slično se može reći i o autoru teksta. Dovoljno je da se autor pogleda u ogledalu, pa će videti lik koji s jedne strane koketira sa patriotizmom, a s druge, zdušno sarađuje sa Sonjom Biserko. Možemo jedino da poželimo mnogo sreće u daljoj uspešnoj kolaboraciji!
Preporuke:
6
17
63 subota, 13 jun 2015 18:52
Observantes
U zaključku, da dodam, priča o konvertitstvu mora da počne od „izvora“ (5. oktobar, Koštunica) a ne od „delte“ (mesta ulivanja reke, Vučić). To što je konvertitska priča danas bolna za euforične i nekritične glasače (onda kada su rušili Miloševića) i onda kada je antitadićevski trebalo zaokružiti nije problem Vučića već pomenutih nekritičnih, posebno @Hernán Cortés – a , „pomerenog konkvistadora“ , sledbenika nesrećnika!
Preporuke:
12
14
64 subota, 13 jun 2015 20:24
Ernan Kortes
"Obesrvatnes" a slep kod očiju, verovatno od mračne miloševićevske ideologije. Inače, da je drugačije, i da zna da ceni čvrstu političku opredeljenost u korist Srbije, kakvu gospodin državnik Vojislav Koštunica iskazuje još od 1974. i zbog koje je dosta toga pretrpeo, dok je recimo Milošević branio Kardelja i njemu slične antisprke politikante, da nije tako "Observantes" nikada ne bi napisao glupost da miloševićevac Vučić ima išta sa 5. oktobrom 2000.g. Iače, veliki datum u istoriji Srbije, kada su Srbi srušili nanarodni režim koji je radi ličnih interesa Miloševića, izdao Srbe i preko Drine i na KiM, što ćemo teško povratiti, i usput kriminalizovao srpsko društvo od čega ćemo se teško oporaviti.
Vučić je konvertit? Ne nije, jer on nikada ništa korisno za Srbiju uradio nije.
A ako jeste konvertit, kao što tvrdi gosn. Observantes, onda je i Naser Orić konvertit, pa mu za to ne treba suditi? Pazite samo; Orić uz Miloševića 91. a ubija Srbe u Bosni 92. g!?
I za to je kriv Koštunica?
Preporuke:
15
11
65 subota, 13 jun 2015 21:01
Observantes
@Hernán Cortés
Ja nisam ideologizovan, levičar sam po svetosavskoj definiciji pripadanja veličanstvenom srpskom narodu (po civilizacijskim dostignućima- žrtvi za slobodu, humanizmu i stvaralaštvu). Ti si plitak proideološki konkvistador (kao i pseudonim kojim se potpisuješ, Hernán Cortés, koji je „Pavelić“ za Meksiko i tradiciju Maja i Acteka). Ti si „plitak potok koji se lako može pregaziti“ i tipičan si propagandistički artikal i ideal si za medijsku manipulaciju ovim narodom od strane okupatora Srbije...
Preporuke:
12
12
66 subota, 13 jun 2015 21:10
Observantes
... @Hernán Cortés
Ti nisi ni svestan šta si i koliko si, kao primerak, u protiv službi srpskom narodu. Nije problem u tvojoj pameti. Problem je u tome što si ti uzorak i primerak nekritičke (neodgovorne za naciju) većine. Živeti s takvom većinom nije moja nesreća kada je takva većina nesrećna (posle 5. oktobra, ispostaviće se, zasluženo). Dok ste vi interesno nesrećni autentična svetosavska Srbija doživljava tragediju. Nijanse između lične neozbiljne ideologizovane percepcije i one tragične su vama nepojmljive i zato ste autsajder kao i petooktobarska pogubna svest koja vam je za osvetu dodelila Vučića. Eto vam ga, to je štof koji ste krojili. Proizvod su kratki rukavi. Plačite, to je jedino što vam je preostalo. Srpske suze se ne troše na to. Autsajderu!
Preporuke:
12
12
67 subota, 13 jun 2015 21:15
...
Ernan, kao i uvek u pravu!
Srbiji ne valja bez Koštunice!
Pravićemo ga od blata!
Preporuke:
15
14
68 subota, 13 jun 2015 22:15
Banditski brlog
@ Nenad:
Posle debakla koju je doživeo prilikom posete SAD-u, AV AV je mnoge botove verovatno rasplakao onom rečenicom "Nikad nisam bio lep, a sad ne ličim ni na šta".
Situacija je isuviše ozbiljna, zalihe sendviča su pri kraju, Danilu i Jasni je definitivno došlo iz fotelje u glavu pa su se povukli.Krajnje je vreme da shvatiš da danas na vlasti imamo KAKISTOKRATIJU (na grčkom : vladavina najgorih). Zato savetujem da se više ne izmotavaš, da prestaneš da lupetaš kao otvoren prozor i da se povučeš kao i oni.
Preporuke:
5
1
69 subota, 13 jun 2015 23:37
@Observantes @Hernán Cortés
"Problem je u tome što si ti uzorak i primerak nekritičke (neodgovorne za naciju) većine."

Od 5. oktobra ovom zemljom vlada nategnuta većina jer se ne zna, i verovatno se nikada neće znati, da li je tog dana, sudbonosnog po Srbiju, činila 50% ili 50,01% ili 50,02% srpskog naroda.
Osim što je bila nategnuta ta „većina“ je bila i heterogena a činili su je frustrirani malograđani („samo da budemo deo Evrope“), umišljeni intelektualci („samo da se modernizujemo i demokratizujemo“) i prizemni koristoljupci („samo da dobijem onaj grant“).

Vučić je 5. oktobra formalno bio u onoj drugoj polovini srpskog naroda – patriotskoj i suverenističkoj čiji sinonimi su bili Milošević i Šešelj. Da li je i faktički pripadao tom odgovornom i politički svesnom delu naroda da bi kasnije postao konvertit, ili je već 5.oktobra bio ono što je danas, dakle antisuverenista - da ne upotrebim pravu reč – nikada nećemo znati.
Preporuke:
9
11
70 nedelja, 14 jun 2015 00:30
Observantes
@Observantes @Hernán Cortés, subota, 13 jun 2015 23:37
Sasvim je nepotrebno da procentualno izražavate rezultatske postizborne nedoumice od 5. oktobra. Broj i brojanje nije bitno. Ne može matematička dominacija da organizuje svest nacije pod firmom demokratije. Nažalost, tako je sada. Nije poenta u tome, niste razumeli moje komentare. Zdrava, egzistencijalna pamet za ovaj narod podrazumeva nepostojanje Hernán Cortés-a („Pavelića“). Drskost njegovog postojanja je simptom bolesti a tek šansa, data mu, da u nečemu arbitrira, predstavlja represiju na razum nacije. Pošto je „moralistički princip“ ukinut (narkomani su bolesnici, a resor LGBT*a nije) onda@Hernán Cortés ( Ernan Kortes) postaje legitiman. Šokiran sam komlimentima @Biljane Nikolić Hernán Cortés-u.
Preporuke:
10
9
71 nedelja, 14 jun 2015 01:45
@Observantes
Ja nisam siguran da je ta „većina“ (matematička ili jednostavno „opremljenija“)-uspela da organizuje svest nacije. Da je tako ne bi pravili toliko priprema za promenu Ustava već bi odmah izbacili KiM iz preambule, odmah bi raspisali referendum o ulasku u EU, ne bi tako grčevito kontrolisali sve medije...

Primerci kao Hernán Cortés postoje u svim narodima. U sudbonosnim istorijskim trenucima postaju brojniji. U Srbiji ih ima srazmerno više jer je čitava naša istorija samo niz sudbonosnih trenutaka. Zdrava, egzistencijalna pamet ovog naroda ih prepoznaje i prezire. Cortés je legitiman u nelegitimnom sistemu a sistem je nelegitiman jer nije u skladu sa bićem nacije. O tom neskladu svedoči svakodnevna represija nad svešću građana koja se sprovodi svim mogućim metodama - od najrafiniranijih do najprimitivnijih.
Preporuke:
6
8
72 nedelja, 14 jun 2015 08:17
Ujka Vasa @ Ernan Kortes
Vi o budžetu, suficitu, deficitu, kursu dinara a neki drugi o nacionalnoj časti, slobodi, ponosu, samopoštovanju...
Kategorijalno nerazumevanje, besmislena polemika.
Preporuke:
6
6
73 nedelja, 14 jun 2015 10:08
Dr. agan
Znate, kada covek izgubi kompas on ulaze jos vece napore u svoj put, ali uzalud.
Preporuke:
3
1
74 nedelja, 14 jun 2015 10:35
Ernan Kortes
Ujak Vaso, Vama poštovanje, ali kod nas Srba postoje najmanje dve vrste politike; jedna je šibicarska, odlikuje se udaranjem u junačke grudi sve dok se lična imovine ne dovede u pitanje, a onda bežanija. Njeni predstavnici su miloševićevci, koji su kao Vučić branili srpsku grancu na liniji Karlobag-Virovitica, a danas brane šiptarsku granicu u sred Srbije. Sve to iz ličnih interesa. Gorih od takvh, nema.
Druga politike je ona koja iznad ličnog interesa postavlja interes naroda (pa i po cenu gubitka posla ili čak zatvora, kao što je doživeo g. Koštunica), bez obzira da li je u pitanju nacionalna čast ili zdrav državni budžet jer su obe te stvari tesno povezane. Zdrav budžet je u nacionalnom interesu svake zemlje. Ili je stvaranje hiperinflacije i piramidalnih banaka ponos jednog naroda? Šverc deviza, nafte, hrane, lekova, oružja ljudi, to su odlike režima kakav su Srbi složno srušili 5. oktobra, mada je dosta od toga uz pomoć Zapada preostalo, i sa tim se treba boriti.
Pozdrav i svako dobro.
Preporuke:
11
6
75 nedelja, 14 jun 2015 10:44
Ernan Kortes
Nije na odmet podsetiti na to da je Milošević navodno u nacionalnom interesu doveo iz SAD Panića, stranog državljanina, i njemu i Ćosiću obećao da će dati ostvku i iseliti se sa porodicom u SAD. Obaveštena je o tome američka ambasada u Beogradu i prihvatila dogovor. Živih svedoka ima. Sutradan je uz pomoć Šešelja, Milošević organizovao rušenje Ćosića, a pre toga upad naoružane srpske policije i prostorije savezne policije, gde je Srbin na Srbina dizao pušku. Toliko od doslednosti Miloševića o milošeićevaca, jer o tome se stranice i stranice mogu napisati.
Inače ne znam da li Redi zna da su Maje i Acteci jedno te isto, ali Observantes to ne zna. Kako čovek ne propušta ni jednu priliku da pokaže svoje vikipedijsko neznanje!
I nervozu, tipičnu za Redija, jer zna se da "ništa tako ne razljuti čoveka kao kad kod drugog vidi etičke i moralne vrednosti koje njemu nedostaju".
Preporuke:
11
6
76 nedelja, 14 jun 2015 11:24
Đorđe Vukadinović
Poštovani "Petre Petroviću", verujte da sam više tužan, nego što sam ljut zbog Vašeg komentara. Tim pre što u danima koji dolaze očekujem pravu poplavu istih ili sličnih napada. Naravno, manje bi mi bilo žao da znam da je pisanje takvih komentara Vaša partijska ("botovska") dužnost. Ali nevolja je što su pipci maligne kriminalno-nato-de-be hobotnice koja vlada Srbijom uspeli da zatruju i jedan deo patriotskog javnog mnjenja, koje podleže propagandi par kvazipatriotskih medija i ličnosti u službi aktuelnog režima, njegovih mentora i njegovih ličnih interesa. Zato mi Vaša besmislena insinuacija povodom mene i Sonje Biserko nije smešna kao što bi trebalo da bude, već tužan primer stanja našeg patriotskog duha. Kao što me, samo na drugi način, rastužuje ostrašćena i jalova polemika koju nesumnjivo patriotski komentatori često vode na ovim stranicama, više se baveći jedni drugima nego arhiizdajom koja se, u najrazličitijim vidovima, odvija, tačnije, dovršava pred našim očima.
Preporuke:
18
5
77 nedelja, 14 jun 2015 12:53
Ernan Kortes
Ne brinite, neću propustiti da pomenem i miloševićevca Vučića, sa kojim je po sopstvenom prizanju, čuveni kontraobaveštajac Jevtović, bio "blizak" a ništa nije otkrio.
Eto, tamo 90-tih je ne suđenju Šešelju i njemu, Vučić izjavio da je "Slobodna Milošević najveći kriminalac u Srbiji"! Posle je postao ministar kod tog "najvećeg kriminalca", i sve to pre 5. oktobra kad je, prema zaslepljenim miloševićevcima, zli Koštunica sve u Srbiji uništio.
I da se podsetimo, miloševićevci vladaju Srbijom od 2008. zahvaljujući Zapadu, omogućili su užasnu vlast Tadića a sada Tome i Vučića, i za njihovo vreme su uhapšeni srpski heroji Karadžić i Mladić.
Ima tog konvertitstva miloševićevaca koliko hoćete, ovo su samo najistaknutiji podaci. A ako se zagrebe malo po nauci, kulturi, medicini, vojsci, policiji, o ekonomiji i da ne govorimo, šta sve tu može da se nađe možda je bolje i da ne znamo, mada se razultati toga vide
Ali eto, ima "posmatrača" koji su slepi kod očiju. I još nervozni zbog svog neznanja
Preporuke:
13
6
78 nedelja, 14 jun 2015 13:15
Ujka Vasa @ Ernan Kortes
Zahvaljujem na pozdravu i lepim željama uz kratak odgovor.

Prvo, o budžetu postoje dve teorije. Za kejnzijance budžetski deficit je poželjan jer podstiče ekonomski rast dok za monetariste budžet mora da bude uravnotežen. Ukratko, niko živi ne zna (bar ne ekonomska nauka) kakav budžet je "u nacionalnom interesu".

Drugo, hiperinflacija, piramidalne banke, šverc deviza i ostalo što ste naveli su prateće pojave svakog rata. Vezivati ih za Miloševića znači praviti logičku grešku koja se sastoji u donošenju zaključka na osnovu tvrdnje „za vreme, dakle zbog“. Hitler je napao V.Britaniju ZA VREME Čerčila - zaključak - Hitler je napao V.Britaniju ZBOG Čerčila.

Konačno, Koštunica nije zbog "interesa naroda" bio u zatvoru (u zatvoru je bio Mihailo Đurić),a nije izgubio ni posao, jer je sa Pravnog fakulteta direktno prešao u Institut društvenih nauka bez dana pauze u radnom stažu.
I ja vas pozdravljam.
Preporuke:
7
9
79 ponedeljak, 15 jun 2015 01:50
Observantes
Bože, čiji sam ja talac u ovoj Srbiji, „talac matematike “ brojnijih primeraka koji „misle“ da misle . @Hernán Cortés konstruiše, zida. Kad Hernán Cortés kaže da ova vlast ne valja onda je ova vlast sigurno dobra. Za kategorisanje vlasti potreban je anticipatorni autoritet. Kad ja kažem da ova vlast ne valja onda to nije zbog sada već zbog toga što nije imala preduslove da valja. 5. oktobar je zlo i rodio je sve vlasti koje nevaljaju! Koštunica da si izvini srpskom narodu, pokaje, objasni kako je oteto dostojanstvo ovom narodu i da otpadak od Srba konačno smesti u istorijski kontejner ali i Hernán Cortés-a koji bi najzad „ostao bez hrane“. Za besplatnu terapiju više nemam vremena.
Preporuke:
6
8
80 ponedeljak, 15 jun 2015 14:43
Jasna Simonovic
Biljana Nikolić "Pa ima li nekog plastičnog hirurga da nam ulepša lice budućnosti majku mu!!!!"

Dozvoli, Biljo, da odgovorim: Šta će nam estetska plastična hirurgija kad lepota dolazi iznutra, a sa malo dobre farmacije i ovozermaljsko lice izgleda sasvim lepo...Eh, da ima ko da Vučiću preneseda ne bedak šibicarenja kad ima pravu ekonomiju ispred sebe...tako nekako...
Preporuke:
5
4
81 ponedeljak, 15 jun 2015 16:24
D-ex
Neko ovde postavi pitanje "šta je motiv Vučiću da čini sve ovo".Odgovor je veoma jednostavan,to je bolesna želja za vlašću po svaku cenu.Naravno tu cenu,i to previsoku plati će ovaj narod.Može vuk dlaku menjati koliko god hoće,može ovaj narod biti ovca kakve nema,ali je rezultat i te kako poznat samo što Srbi žele da veruju u šarene laže,i da naprosto vole da budu izmanipulisani.
Đorđe Vukadinović ovde postavi sijaset pitanja na koje je uvek jedinstven odgovor: laž,laž i samo laž.
Setite se samo koliko se AV borio da dođe do ovog što danas ima u rukama,zar mislite da će to olako ispustiti,prodaće sve ali bukvalno sve samo da ostane u sedlu do sudnjeg dana.A narod,život,budućnost... sve je to potrošna roba koja se podređuje vlasti.Okrenite se samo i pogledajte sve diktatore kroz bližu ili dalju istorijsku prošlost,i ako tada ne shvatite šta vas očekuje zaista nikada nećete ni shvatiti.
Preporuke:
5
2
82 utorak, 16 jun 2015 19:03
Ernan Kortes
Ujka Vaso, Vi to o Hitleru i Čerčilu ozbiljno, a u kontekstu poređenja sa Miloševićevom politikom, ili onako u šali? Pogledjate još jednom molim Vas šta ste napisali pa se sami ispravite, jer ne bi bilo u redu da Vas ovde neki smeste na nivo Observantesa. Vaši dosadašnji komentari to ne zaslužuju, iako je kod Vas primetna gotovo sektaška odbrana Miloševićeve pogubne antisrpske politike. No, na to imate pravo. Na pogrešne logike zaključke, ne.
Pozdrav.
Preporuke:
5
5
83 sreda, 17 jun 2015 15:06
Ujka Vasa @ Ernan Kortes
1.
Sa zakašnjenjem sam pročitao vaš komentar. Očigledno nisam dobro formulisao tu rečenicu pa evo da pokušam ponovo.
Dakle, radi se o tome da vremensko podudaranje dve činjenice, ili dve pojave, nikako ne znači da su te pojave povezane a još manje da je jedna uzrok one druge. Tvrditi suprotno znači praviti logičku grešku „za vreme, dakle zbog“. To se inače često dešava jer većini ljudi odgovara da složene pojave pojednostavljeno tumače. U nekim slučajevima besmisao takvog rezonovanja je očigledan („ZA VREME dok je stranac boravio u našem mestu, neprestano je grmelo. Zaključak – grmelo je ZBOG stranca“). Nažalost, nelogičnost uspostavljanja uzročno-posledične veze na principu „za vreme, dakle zbog“, nije uvek tako očigledna. I to je upravo slučaj sa periodom 90-ih godina u Srbiji.
Preporuke:
4
8
84 sreda, 17 jun 2015 15:12
Ujka Vasa @ Ernan Kortes
2.
Objašnjenje za pojave koje vi navodite nije „Miloševićev režim“ ( mada se to dešavalo ZA VREME njegovog „režima“), već sledeći uzročno-posledični niz: secesija zapadnih republika, neustavno pretvaranje Srba u nacionalnu manjinu, njihov otpor, zaoštravanje sukoba, podrška međunarodne zajednice secesionističkim republikama, uvođenje sankcija Srbiji, nestašice, hiperinflacija, šverc deviza, piramidalne banke....

Sve se to, dakle, dešavalo ZA VREME Miloševića. Da li to znači da se dešavalo ZBOG Miloševića? Razume se da ne. Dešavalo se, da ponovim, ZBOG želje za otcepljenjem zapadnih republika a to je konstanta njihovih nacionalnih politika od 1918, i nema baš nikakve veze sa Miloševićem. Ustaški pokret je radio na rasturanju Jugoslavije od samog njenog stvaranja 1918. kad se Milošević još nije ni rodio, Hrvati su Srbe klali u Jasenovcu one godine kad se Milošević rodio, a Kardelj je pisao o slovenačkom nacionalnom pitanju u vreme kad je Milošević bio gimnazijalac.
Preporuke:
5
7
85 sreda, 17 jun 2015 15:32
Ujka Vasa@ Ernan Kortes
3.
Postoji teza da je razlaz mogao da bude „civilizovaniji“ – stvaranjem nekakve konfederacije ili nešto slično - ali da zbog Miloševića do toga nije došlo. Prvo, konfederacija je zajednica nezavisnih država pa je ta priča služila za spoljnu upotrebu i domaće naivce. Drugo, zahtevati od tamošnjih Srba –ostataka zaklanog naroda, da veruju u skladan suživot u hrvatskoj državi sa onima koji su ih vitlajući ustaškim znamenjima preko noći pretvorili u nacionalnu manjinu – je više nego cinično. Očekivati pak da Srbi istočno od Drine sve to mirno posmatraju i to u vreme kad mudžahedini iz Azije ratuju uz „braću“ Bošnjake a američki vojni instruktori uz „ugnjetene“ Hrvate - je više nego nečasno.
I ja vas pozdravljam.
Preporuke:
5
8
86 utorak, 23 jun 2015 07:59
jadranka
Apsolutno se slažem sa svakom napisanom rečju, osim sa krajem. Nećemo se veoma teško i dugo oporavljati, nego se nećemo oporaviti nikako.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner